winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.

je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.

SQRSOFT crossfade instellingen opslaan

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ]

[ « Onderwerpen ]   [ Plaats een antwoord op dit bericht ]

Di 26 Mei 2009, 13:03
Geplaatst door erikcreugers

Ik gebruik de SQRSOFT advance plugin (V 1.7.6.) in mijn Winamp. Echter, telkens als ik Winamp heb afgesloten, en ik wil weer gebruik maken van het programma, moet ik ook steeds weer de crossfade instellingen opnieuw instellen. Best wel hinderlijk. Hoe vertel ik de plugin of Winamp dat ie alles netjes moet bewaren? Die internetpagina die om de zoveel tijd tevoorschijn komt is geen probleem, daar valt mee te leven, maar het opnieuw instellen van de instellingen daar wordt ik gek van!

Za 30 Mei 2009, 18:17
Geplaatst door Martin

Het lijkt mij dat Winamp de instellingen niet kan wegschrijven, heb je al gecontroleerd of alle bestanden in de Plugins map van Winamp niet op "alleen lezen" staan?

Geef maar aan als je niet weet hoe je dat moet controleren.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Forum Regels - Geef ons suggesties
Di 22 December 2009, 13:01
Geplaatst door robertus

Ook ik heb problemen met het opslaan van instellingen van advanced crossfading ( V1.76 van SQR site )
Ik ben al jaren een tevreden thuis gebruiker van Winamp i.c.m. genoemde plugin, eerder met Windows XP, maar sinds ik Windows 7 gebruik i.c.m. zowel Winamp 5.56 almede 5.57 ervaar ik ook het probleem van het niet vasthouden van instellingen en af en toe een ''crash'' (bij het overschakelen naar een volgend nummer een harde ruis waarna verloop van tijd het muzieknummer weer naar boven komt)
Mijn oplossing is 5.51 met compatibiliteit Windows XP serv.pack 2 icm Adv.crossfading (V1.75 van Winamp plugin site ) Alleen zit hier niet de mogelijkheid op om popup scherm uit te schakelen
Toch zou ik graag de meest recente Winamp willen gebruiken met reclamevrije Adv.crossfading.
Iemand een idee??

Di 22 December 2009, 19:00
Geplaatst door Spaceplay

misschien dat je op de website van de maker van deze software meer antwoorden kan vinden

http://www.sqrsoft.com.ar/index.php

Spaceplay- spaceplay@winampnederlands.nl
Image-
stel je vraag in het forum , NIET via de mail
-------------------
http://www.darkwave-radio.nl
Di 26 Januari 2010, 17:27
Geplaatst door wolter

Popups in de crosfader kun je uitzetten door het volgende te doen: ->Config->Advanced->Disable Adds en
de site popup is weg. Geb bij mij blijven de eenmaal ingestelde instellingen gewoon staan en gebruik ook Win 7 NL.

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ]

Blijf op de hoogte van belangrijk nieuws: meld je aan voor onze nieuwsbrief:

afmelden

anti spam

© 2001-2010 winampnederlands.nl | officiële site  | begrippenlijst  | gebruiksvoorwaarden  | contact