winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.
je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.
[ « Onderwerpen ] [ Plaats een antwoord op dit bericht ]
|
Di 26 Mei 2009, 13:03
|
|---|
|
|
|
Ik gebruik de SQRSOFT advance plugin (V 1.7.6.) in mijn Winamp. Echter, telkens als ik Winamp heb afgesloten, en ik wil weer gebruik maken van het programma, moet ik ook steeds weer de crossfade instellingen opnieuw instellen. Best wel hinderlijk. Hoe vertel ik de plugin of Winamp dat ie alles netjes moet bewaren? Die internetpagina die om de zoveel tijd tevoorschijn komt is geen probleem, daar valt mee te leven, maar het opnieuw instellen van de instellingen daar wordt ik gek van! |
|
Za 30 Mei 2009, 18:17
|
|
|
|
Het lijkt mij dat Winamp de instellingen niet kan wegschrijven, heb je al gecontroleerd of alle bestanden in de Plugins map van Winamp niet op "alleen lezen" staan? Martin Reedijk ![]() Forum Regels - Geef ons suggesties |
|
Di 22 December 2009, 13:01
|
|
|
|
Ook ik heb problemen met het opslaan van instellingen van advanced crossfading ( V1.76 van SQR site ) |
|
Di 22 December 2009, 19:00
|
|
|
|
misschien dat je op de website van de maker van deze software meer antwoorden kan vinden -stel je vraag in het forum , NIET via de mail ------------------- http://www.darkwave-radio.nl |
|
Di 26 Januari 2010, 17:27
|
|
|
|
Popups in de crosfader kun je uitzetten door het volgende te doen: ->Config->Advanced->Disable Adds en |
Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ]
© 2001-2010 winampnederlands.nl | officiële site
| begrippenlijst
| gebruiksvoorwaarden
| contact