winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Mp3 in hoofdvenster springt terug naar begin, op einde mp3

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Mp3 in hoofdvenster springt terug naar begin, op einde mp3
Geplaatst op: wo 11 sep 2013, 13:23 uur.   Door:
Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? en de mp3 aan het eind van de mp3 in het hoofdvenster laat staan.
Nu maakt hij het hoofdvenster leeg aan het einde van de mp3.

Ik ben muzikant en heb mijn teksten en akkoorden in minlyrics staan.
Ik zet het volume op 0 van winamp en kan zo, met de hele band, de tekst met akkoorden lezen.
Maar, als de mp3 aan het eind is gekomen.... ( en wij zijn nog niet zover met spelen...) maakt het hoofdvenster het venster leeg, dus zonder mp3, en gaat minilyrics naar het begin. ( terwijl wij de akkoorden en de tekst nog moeten spelen op het laatst.)

Ik hoop dat iemand dit snapt :shock:

Dus de mp3 moet in het hoofdvenster zichtbaar blijven en pas weggaan, als ik op een andere mp3 klik in de speellijst.

m.vr.gr.
Jan

Re: Mp3 in hoofdvenster springt terug naar begin, op einde m
Geplaatst op: ma 30 sep 2013, 19:38 uur.   Door: (Beheerder).
Komt mij op zich niet bekend voor. Maar misschien helpt het om "Handmatige speellijst voortgang" aan te zetten, ofwel niets doen tot jij het volgende nummer in start.

Ga naar het voorkeurenscherm (Ctrl-P), kies links voor "Speellijst" en zoek rechts deze optie op. Opslaan met de knop "Sluiten".

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Beheerder winampnederlands.nl

Bijlagen:
1Knipsel.PNG
1Knipsel.PNG [ 62 KiB | 1152 keer bekeken ]

Geplaatst op: do 03 okt 2013, 15:43 uur.   Door:
Hallo, dat staat al aangevinkt bij mij.
Er komt ook geen nieuw nummer, hij blijft op bv nummer 1 staan, maar hij maakt wel de voortgangbalk leeg, en dus ook de tekst.

Geplaatst op: vr 04 okt 2013, 10:58 uur.   Door: (Beheerder).
Zelf gebruik in http://www.lyricsplugin.com/ die aan het einde van het nummer gewoon blijft staan. Probleem voor jou lijkt me alleen dat de teksten uit een database worden geput en er dus geen akkoorden bij staan.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Beheerder winampnederlands.nl

Geplaatst op: wo 22 apr 2015, 11:08 uur.   Door:
Er zijn veel goede informatie en details, dus ik hoop dat u zorgvuldig te lezen en neem meer informatie kijk hier.

saboor

Geplaatst op: za 16 mei 2015, 12:24 uur.   Door:
Dit was met de versie V2.3.3 geen probleem, echter met de oudere versie V1.9.0 krijg ik het niet voor elkaar.

solitaire with buddies - solitaire card game

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.