winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

SqrSoft Advanced Crossfading Output

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

SqrSoft Advanced Crossfading Output
Geplaatst op: ma 21 okt 2013, 17:14 uur.   Door:
Hoi

ik wou deze plugin laten draaien en winamp maar eenmaal geïnstalleerd loopt het programme vast en gaat winamp uit.
mijn pc draait op windows 7. ik heb ook al een oudere versie van winamp geprobeerd. wat kan ik hier aan doen?

Gr Arjan

Re: SqrSoft Advanced Crossfading Output
Geplaatst op: ma 21 okt 2013, 20:13 uur.   Door: (Beheerder).
Sinds Winamp 5 is deze plug-in niet heel erg meer nodig, tenzij je maximale invloed wilt uitoefenen op het overlopen van muziek. Anders kun je dit door Winamp zelf laten beheren door te klikken op de "Config" knop, vervolgens op het knopje klikken links gearceerd, met daarnaast de gewenste overlooptijd.

Bijlage:
overloop.png
overloop.png [ 60.87 KiB | 840 keer bekeken ]

Dit even ter info om te bepalen of je het voldoende vind zo, of toch de plug-in werkend wilt krijgen.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Beheerder winampnederlands.nl

Re: SqrSoft Advanced Crossfading Output
Geplaatst op: ma 21 okt 2013, 20:49 uur.   Door:
het zou leuk zijn dat het programma werkende te krijgen. en die optie wat jij liet zien heb ik ook al en paar keer mee gespeeld ik krijg het daar niet echt een vloeiende overlapping mee.

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.