winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Shoutcast V1.9.0 of?

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Shoutcast V1.9.0 of?
Geplaatst op: za 15 maart 2014, 23:02 uur.   Door:
Hallo Winamp gebruikers.

Ik stream al een aantal jaren een internetradio station naar volle tevredenheid met Winamp.
Ik draai met 2 pc's.
1pc met XP en Shoutcast V1.9.0, hier draai ik 24/7 de non-stop bijna probleemloos mee.
Sinds ca een 1,5 jaar 2e pc met Win.7 en Shoutcast V2.3.3 voor de live uitzendingen.
Deze laatste heeft eigenlijk nooit stabiel gelopen. Vast lopers en nog meer "storingen" voor mij onverklaarbaar.
Het lijkt wel dat de combinatie Win.7/Winamp 5.666/Shoutcast V2.3.3 niet goed samen gaat. (Hebben hier meer gebruikers problemen mee?)

Nu heb ik de oude Shoutcast V1.9.0 er eens opgezet, en tot nu toe draait ie stabiel (ca een week nu).
(Nu komt de eigenlijke aanleiding van dit bericht) hahahaha. :D
Tijdens non-stop stream ik gewoon de titels mee, geen probleem met beide encoders.
Als ik live ben, wil ik niet de titels mee streamen maar, zeg maar; een boodschap (nu live met dj, vanuit etc.).
Dit was met de versie V2.3.3 geen probleem, echter met de oudere versie V1.9.0 krijg ik het niet voor elkaar.
In het tabblad Yellowpages kan ik aan of uitvinken wat ik wil, de boodschap komt niet in beeld.

Hebben jullie iemand een idee hoe dit wel kan, misschien iets heel simpels maar kom er niet uit.

Alvast bedankt voor jullie reactie, en natuurlijk een fijn weekend!

Groeten Peet

Re: Shoutcast V1.9.0 of?
Geplaatst op: ma 05 mei 2014, 11:07 uur.   Door: (Beheerder).
Meest simpele en snelle oplossing
een MP3 nemen en daar de titel aanpassen naar wat je wilt laten zien en die als laatste in je player laten staan.
Hij pakt dan die titel en laat die staan totdat je weer non stop gaat streamen.

Spaceplay forum Moderator
Stel je vraag in het forum en niet via mail svp.

http://www.darkwave-radio.nl / http://www.celticaradio.com

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.