winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Winamp crasht bij scannen op achtergrond

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Winamp crasht bij scannen op achtergrond
Geplaatst op: do 18 dec 2014, 17:56 uur.   Door:
Hoi,
Ik ben een nieuwe pc aan het inrichten (win 8.1). Alles werkt behalve mijn favoriete speler.
Bij het scannen van mijn map met muziek crasht Winamp voortdurend. Wie weet raad?
Alvast bedankt.
Gillis

Re: Winamp crasht bij scannen op achtergrond
Geplaatst op: vr 19 dec 2014, 00:03 uur.   Door:
Update van Gillis

Ik vond nog een ouwe versie (winamp5541_pro_all).
Deze vult de bibliotheek zonder problemen met scannen op de achtergrond. In ieder geval dus geen probleem met 8.1.

Kortom, crashprobleem opgelost met een (heel) oude versie.

Geplaatst op: vr 19 dec 2014, 20:15 uur.   Door: (Beheerder).
Op zich fijn dat het is opgelost. De nieuwe versie van Winamp lijkt wel te werken in de compatibiliteitsmodus.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Beheerder winampnederlands.nl

Geplaatst op: vr 26 dec 2014, 15:07 uur.   Door:
Dank voor de reactie Martin.
Ik heb de comptabiliteitsmodus ook geprobeerd. Werkte helaas niet. Dan voorlopig maar even doorgaan met de oude versie.
Ik heb wel nog een andere vraag. Ik las ergens bij een introductie dat jullie Winamp ook over vier speakers kunnen laten spelen. Ik heb gezocht in het forum maar kan niets vinden. Zie ik iets over het hoofd. Er hangt een oude Cambridge 4.1 aan mijn pc. Zou toch leuk zijn als de achterluidsprekers ook werken.

Fijne feestdagen!

Groeten,
Gillis

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.