winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Winamp over 4 speakers

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Winamp over 4 speakers
Geplaatst op: ma 19 jan 2015, 22:52 uur.   Door:
Dank voor de reactie kort voor de kerst Martin.
Ik heb de comptabiliteitsmodus ook geprobeerd. Werkte helaas niet. Dan voorlopig maar even doorgaan met de oude versie.
Ik heb wel nog een andere vraag. Ik las ergens bij een introductie dat jullie Winamp ook over vier speakers kunnen laten spelen. Ik heb gezocht in het forum maar kan niets vinden. Zie ik iets over het hoofd. Er hangt een oude Cambridge 4.1 aan mijn pc. Zou toch leuk zijn als de achterluidsprekers ook werken.

Groeten,
Gillis

Re: Winamp over 4 speakers
Geplaatst op: wo 21 jan 2015, 20:46 uur.   Door: (Beheerder).
Hoi Gillis, ik gebruik tot mijn tevredenheid de plug-in ATSurround hiervoor, van http://www.andrewlabs.com/. Jammer genoeg is de website even down, maar wellicht kun je met Google hier nog een kopie van vinden.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Beheerder winampnederlands.nl

Geplaatst op: do 22 jan 2015, 17:38 uur.   Door:
Dank je wel, Martin.
Ik heb een wel heel oude versie eerst geprobeerd (0.1.6 uit 2006!). De trial 1.0 nog maar even laten zitten. Maar, deze werkt. Leuk!

Groeten,
Gillis

Geplaatst op: vr 23 jan 2015, 12:48 uur.   Door: (Beheerder).
Mooi te horen! :)

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Beheerder winampnederlands.nl

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.