winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

winamp heel traag bij refresh

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

winamp heel traag bij refresh
Geplaatst op: wo 22 mei 2013, 18:53 uur.   Door:
Beste mensen,

Ik had een vraag ik gebruik winamp 5.35 pro alleen om muziek af te spelen.
Als ik een track heb geselecteerd uit de lijst maar de player start die best snel als play klik.
Alleen als ik de muziek lijst refresh duurt het best lang nu ongeveer 6 seconden
Hoe meer muziek in de lijst heb hoe langzamer hij wordt bij refresh van het muziek lijst.
Ik heb best een snelle pc 2.8 Ghz en 512 mb en heb ongeveer 35000 titels in me muzieklijst.
Kan iemand mij vertellen hoe het sneller kan.
Als ik zometen 50000 titels heb in me muzieklijst wordt die nog langzamer.

Hoop dat jullie een oplossing hebben.

Groetjes

Rahul

Re: winamp heel traag bij refresh
Geplaatst op: do 15 aug 2013, 05:51 uur.   Door:
De website gaat over Winamp en het verhaal over OTS?
Als je met OTS wil streamen heb je winamp en de shoutcast plugin nodig. Nu ben ik zelf een poos terug aan het klooien geweest en kreeg het niet werkend.
Het is namelijk zo dat OTS niet werkt met de nieuwste plugin van shoutcast. Je zult dan moeten zoeken naar de "oude" plugin shoutcast dsp 1.9.0, alleen met deze versie werkt het.

If you are looking for fast success in Pass4sure then join today to find complete Alliant International University and APPLE certifications on first try. A person can pick Cornell University for its easiness.

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Winamp

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.