winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.

je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.

Je bent nu hier: Forum » Nieuws » Website nieuws

21-12-07: Winamp 5.51 lost kleine fouten op

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]

[ « Onderwerpen ]   [ Plaats een antwoord op dit bericht ]

Vr 21 December 2007, 21:27
Geplaatst door Martin

Woensdag 10 oktober is versie 5.5 van Winamp verschenen. Op 20 december is deze bijgewerkt naar versie 5.51. Sinds versie 5.5 ondersteund Winamp ondermeer albumhoesjes en meerkanaals mp3 bestanden, en is de ondersteuning voor iPod en andere mp3 spelers verbeterd. Daarnaast bevat deze versie een tweede skin - de Bento Skin, die alle vensters overzichtelijk combineert.

Verder is het installatieprogramma optioneel Nederlandstalig te downloaden, en wordt in dat geval direct een Nederlands taalpakket geïnstalleerd. Hierdoor zijn de meeste opties Nederlands, maar nog niet alle onderdelen en ook de skin nog niet. Download daarvoor ons skinspakket!

Met de nieuwe update naar 5.51 zijn een aantal zaken verbeterd en diverse foutjes verholpen. Daarnaast is de Big Bento skin nu standaard Nederlandstalig, dankzij inspaningen van Paul van Garderen namens onze website. We zijn bezig in een volgende versie alles volledig Nederlandstalig te krijgen. Apart downloaden is vanaf dat moment helemaal overbodig.

http://winampnederlands.nl/nieuwste-winampversie/

Compleet Nederlands jasje:

http://winampnederlands.nl/nieuwste-skin/

Za 04 April 2009, 9:23
Geplaatst door mondrial

elke keer dat ik de nieuwe winamp instaleer
dan kan ik hem niet gebruiken
want dan moet ik de plugin opnieuw instaleren maar dat lukt niet omdat ik dan elke keer zo'n foutschermpje krijg en als ik op dat foutvakje op ok klik dan sluit winamp af

iemand een idd hoe dit kan ?

Za 04 April 2009, 17:25
Geplaatst door Martin

Welke plug-in en welke Windowsversie?

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]

Blijf op de hoogte van belangrijk nieuws: meld je aan voor onze nieuwsbrief:

afmelden

anti spam

© 2001-2010 winampnederlands.nl | officiële site  | begrippenlijst  | gebruiksvoorwaarden  | contact