winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.

je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.

Je bent nu hier: Forum » Nieuws » Website nieuws

09-07-08: Winamp 5.54 beschikbaar

Pagina 1 van 1 [ 10 berichten ]

[ « Onderwerpen ]   [ Plaats een antwoord op dit bericht ]

Wo 09 Juli 2008, 17:58
Geplaatst door Martin

Op 9 juli is versie 5.54 van Winamp uitgebracht. Wat is er zoal veranderd? Ten eerste is er nu een Chinese, Japanse en Koreaanse installatie beschikbaar. Winamp kan nu ook Flash bestand (SWF) afspelen. Ook is er een begin gemaakt met de ontwikkeling van Winamp Drop Box. Door op CTRL-SHIFT-D te drukken kan er in een speellijst bestand gebladerd worden om bepaalde nummers uit een andere speellijst in de huidige lijst te plaatsen. Snel zoeken in andere speellijsten en invoegen in de huidige speellijst dus. Verder was het voorheen zo dat bij ALT-F4 een venster binnen Winamp werd gesloten, nu wordt het hele programma in één keer afgesloten met deze sneltoets.

Downloaden

Winamp Full
Winamp Pro (niet gratis)

Installeren

http://winampnederlands.nl/winamp/installeren/

Gebruiken

http://winampnederlands.nl/winamp/basisprincipes/

Voor een volledig overzicht van alle wijzigingen in deze update, bekijk de versiehistorie (Engelstalig).

Installatiefout: Op de dag van verschijnen was een deel van de Nederlandse installatie niet vertaald. Dat is de volgende dag opgelost.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Forum Regels - Geef ons suggesties
Wo 09 Juli 2008, 19:36
Geplaatst door jmlepercq

Martin,

De installatiefile van Winamp 5.54 is corrupt !!!!
Heb al driemaal geprobeerd te installeren en alles loopt fout !!!
Bij de eerste installmenu kan men zelfs niets kiezen, er staan vinkjes met MB (grootte) zonder DETAIL

Zowel de file van jullie of deze rechtstreeks op Winamp.com is corrupt!!

Jean-Marie

Image
Wo 09 Juli 2008, 19:39
Geplaatst door Martin

Wij hebben geen "file", wij linken rechtstreeks naar die van Winamp.com. Ik heb het ook gemerkt (en gehoopt dat het aan mij lag). Ik neem aan dat ze wel met een oplossing komen. Ik heb je mail ook aan Paul voorgelegd.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Wo 09 Juli 2008, 20:04
Geplaatst door paul

Uhm.. hm.. dit is waarschijnlijk mijn fout Treurig
Ik heb het al op het forum van winamp.com geplaatst. Dus ik hoop dat ze er nog iets aan willen/kunnen doen.

Paul van Garderen
Image
Wo 09 Juli 2008, 20:21
Geplaatst door Boompje

Ik heb dan de Pro .

Bij de installatie is alles al niet goed maar als je doorgaat krijg je ook alleen maar de klassieke skin te zien en is ook niet te veranderen .
Wel vreemd dat ze niet eerst de installatie eventjes testen .

Is het ook geen idee om een nieuwe nieuwsbrief te sturen en mensen hiervoor te waarschuwen .

Wo 09 Juli 2008, 20:25
Geplaatst door jmlepercq

Citaat van Martin:
Wij hebben geen "file", wij linken rechtstreeks naar die van Winamp.com. Ik heb het ook gemerkt (en gehoopt dat het aan mij lag). Ik neem aan dat ze wel met een oplossing komen. Ik heb je mail ook aan Paul voorgelegd.

Bedankt voor de info.

Info: de install heeft zelfs mijn versie 5.531 volledig naar de vaantjes geholpen.

Hopelijk wordt er eerstdaags een verbeterde versie gelanceerd.

Enigszins bedankt voor de reactie.

Jean-Marie,

Image
Wo 09 Juli 2008, 21:01
Geplaatst door paul

Er wordt, aan de andere kant van de planeet, gewerkt om het installatie probleem op te lossen!

Paul van Garderen
Image
Wo 09 Juli 2008, 21:03
Geplaatst door Martin

Gelukkig :-)

Tot die tijd, download de originele versie van Winamp via deze pagina:

http://www.winamp.com/player/ --> klik op "Download Winamp -- Free"

En vertaal het pakket vervolgens via ons vertaalpakket:

http://www.winamp.com/plugins/download/221522

Dat komt alles toch nog op z'n pootjes terecht...

N.B. : Boompje bedankt voor de tip ik heb inderdaad zojuist een spoednieuwsbrief verzonden.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Wo 09 Juli 2008, 23:10
Geplaatst door Boompje

Bedankt voor de snelle reactie en actie .

Ik zelf omdat ik de Pro heb ,voorlopig maar de oude versie weer terug geinstalleerd .

Do 10 Juli 2008, 4:55
Geplaatst door Martin

Het probleem is nu verholpen. Dus Winamp kan nu weer via de normale weg in het Nederlands worden gedownload. Bedankt voor je inspanningen Paul.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Pagina 1 van 1 [ 10 berichten ]

Blijf op de hoogte van belangrijk nieuws: meld je aan voor onze nieuwsbrief:

afmelden

anti spam

© 2001-2010 winampnederlands.nl | officiële site  | begrippenlijst  | gebruiksvoorwaarden  | contact