winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.
je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.
[ « Onderwerpen ] [ Plaats een antwoord op dit bericht ]
|
Wo 09 Juli 2008, 17:58
|
|---|
|
|
|
Op 9 juli is versie 5.54 van Winamp uitgebracht. Wat is er zoal veranderd? Ten eerste is er nu een Chinese, Japanse en Koreaanse installatie beschikbaar. Winamp kan nu ook Flash bestand (SWF) afspelen. Ook is er een begin gemaakt met de ontwikkeling van Winamp Drop Box. Door op CTRL-SHIFT-D te drukken kan er in een speellijst bestand gebladerd worden om bepaalde nummers uit een andere speellijst in de huidige lijst te plaatsen. Snel zoeken in andere speellijsten en invoegen in de huidige speellijst dus. Verder was het voorheen zo dat bij ALT-F4 een venster binnen Winamp werd gesloten, nu wordt het hele programma in één keer afgesloten met deze sneltoets. Martin Reedijk ![]() Forum Regels - Geef ons suggesties |
|
Wo 09 Juli 2008, 19:36
|
|
|
|
Martin,
|
|
Wo 09 Juli 2008, 19:39
|
|
|
|
Wij hebben geen "file", wij linken rechtstreeks naar die van Winamp.com. Ik heb het ook gemerkt (en gehoopt dat het aan mij lag). Ik neem aan dat ze wel met een oplossing komen. Ik heb je mail ook aan Paul voorgelegd. Martin Reedijk ![]() Forum Regels - Geef ons suggesties |
|
Wo 09 Juli 2008, 20:04
|
|
|
|
Uhm.. hm.. dit is waarschijnlijk mijn fout
|
|
Wo 09 Juli 2008, 20:21
|
|
|
|
Ik heb dan de Pro . |
|
Wo 09 Juli 2008, 20:25
|
|
|
|
Citaat van Martin: Wij hebben geen "file", wij linken rechtstreeks naar die van Winamp.com. Ik heb het ook gemerkt (en gehoopt dat het aan mij lag). Ik neem aan dat ze wel met een oplossing komen. Ik heb je mail ook aan Paul voorgelegd. Bedankt voor de info. Info: de install heeft zelfs mijn versie 5.531 volledig naar de vaantjes geholpen. Hopelijk wordt er eerstdaags een verbeterde versie gelanceerd. Enigszins bedankt voor de reactie. Jean-Marie,
|
|
Wo 09 Juli 2008, 21:01
|
|
|
|
Er wordt, aan de andere kant van de planeet, gewerkt om het installatie probleem op te lossen!
|
|
Wo 09 Juli 2008, 21:03
|
|
|
|
Gelukkig :-) Martin Reedijk ![]() Forum Regels - Geef ons suggesties |
|
Wo 09 Juli 2008, 23:10
|
|
|
|
Bedankt voor de snelle reactie en actie . |
|
Do 10 Juli 2008, 4:55
|
|
|
|
Het probleem is nu verholpen. Dus Winamp kan nu weer via de normale weg in het Nederlands worden gedownload. Bedankt voor je inspanningen Paul. Martin Reedijk ![]() Forum Regels - Geef ons suggesties |
Pagina 1 van 1 [ 10 berichten ]
© 2001-2010 winampnederlands.nl | officiële site
| begrippenlijst
| gebruiksvoorwaarden
| contact