winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.

je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.

Radio link geeft continu "Time-Out"

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ]

[ « Onderwerpen ]   [ Plaats een antwoord op dit bericht ]

Wo 27 Januari 2010, 19:11
Geplaatst door jmlepercq

Dag iedereen,

Ik ben in een conflict verwikkeld met radiozender ""Studio Brussel Rock It"". Sedert een drietal weken krijg ik continu een "time-out" bij verbinding. Die PLS-file bestaat reeds zeer lange tijd, nooit geen problemen tot een drietal weken geleden. Studio Brussel beweert continu dat het aan mijn instellingen ligt. Die zijn sedert meer dan een jaar niet meer veranderd geworden. Ik heb de link op het Internet nagezien en alles is perfect.
is het mogelijk om iemand van jullie die "link" ook eens in een PLS te steken en uit te testen met Winamp.
De link is: http://mp3.streampower.be/stubru_rock_it-high.mp3/

Vele dank bij voorbaat
Groetjes,
Jean-Marie,

Image
Wo 27 Januari 2010, 20:24
Geplaatst door Martin

Hier werkt het...

(Windows Vista HP, Winamp 5.572, Internet via een router)

Bijlage:
zender.jpg

Misschien moet je eens je internetcache en -geschiedenis legen, bijvoorbeeld met http://www.ccleaner.com ?

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Forum Regels - Geef ons suggesties
Wo 27 Januari 2010, 21:10
Geplaatst door jmlepercq

Citaat van Martin:
Hier werkt het...

(Windows Vista HP, Winamp 5.572, Internet via een router)

Bijlage:
zender.jpg

Misschien moet je eens je internetcache en -geschiedenis legen, bijvoorbeeld met http://www.ccleaner.com ?

Martin,
Bedankt voor de proef. Eigenaardig genoeg kuis ik regelmatig de geschiedenis, maar niet altijd de internetcache.
Enigszins bedankt voor de info, weet tenminste nu dat er hier iets gebeurd is sedert een drietal weken.

Jean-Marie,

Image
Wo 27 Januari 2010, 21:18
Geplaatst door Martin

Dat kan, maar het is maar één test. Het zou mooi zijn als er meer testen zijn, het liefst bij mensen bij jou in de buurt. Ze kunnen ook een connectieprobleem hebben bij enkele regio's.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Wo 27 Januari 2010, 21:32
Geplaatst door jmlepercq

Citaat van Martin:
Dat kan, maar het is maar één test. Het zou mooi zijn als er meer testen zijn, het liefst bij mensen bij jou in de buurt. Ze kunnen ook een connectieprobleem hebben bij enkele regio's.

Martin,

Ik heb zojuist de geschiedenis en internetcache (ipconfig /flushdns) gewist en het probleem blijft bestaan.
Eigenaardig dat het fenomeen opeens naar boven komt sinds 3 weken. Morgen probeer ik eens bij een buur, hopelijk heeft hij Winamp staan.
Al mijn andere zenders spelen zonder problemen.

Heb zojuist al mijn zenders getest met WPL extensie voor windows Media player en met uitzondering van de VRT zenders spelen al die andere perfect. Zodus heb ik een probleem met de VRT zenders eender welke player ook.
We zoeken verder.......

Bedankt,
Jean-Marie,

Image
Za 06 Maart 2010, 19:19
Geplaatst door jmlepercq

@Martin,

Mijn voorlopige licentie voor Windows7 Ultimate verliep einde februari 2010. Op 1/3 heb ik een officiële licentie van Ultimate gekocht en geplaatst.
Alle zenders uitgezonderd de VRT's spelen perfect. Wat mij ook opvalt is dat Winamp nu minder vlug opstart dan voorheen met die Ultimate proefversie.
Eerstdaags neem ik contact op met de provider Telenet om het probleem eens aan te kaarten. Hopelijk krijg ik van hen een deftig antwoord, want de laatste tijd botst men bij Telenet gemakkelijk op een muur!!

Groetjes,

Jean-Marie,

Image
Za 06 Maart 2010, 23:47
Geplaatst door Martin

Oke, succes ermee Vriendelijke lach

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ]

Blijf op de hoogte van belangrijk nieuws: meld je aan voor onze nieuwsbrief:

afmelden

anti spam

© 2001-2010 winampnederlands.nl | officiële site  | begrippenlijst  | gebruiksvoorwaarden  | contact