winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.
je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.
[ « Onderwerpen ] [ Plaats een antwoord op dit bericht ]
|
Wo 27 Januari 2010, 19:11
|
|---|
|
|
|
Dag iedereen,
|
|
Wo 27 Januari 2010, 20:24
|
|
|
|
Hier werkt het... Bijlage: Misschien moet je eens je internetcache en -geschiedenis legen, bijvoorbeeld met http://www.ccleaner.com ? Martin Reedijk ![]() Forum Regels - Geef ons suggesties |
|
Wo 27 Januari 2010, 21:10
|
|
|
|
Citaat van Martin: Hier werkt het... (Windows Vista HP, Winamp 5.572, Internet via een router) Bijlage: zender.jpg Misschien moet je eens je internetcache en -geschiedenis legen, bijvoorbeeld met http://www.ccleaner.com ? Martin, Bedankt voor de proef. Eigenaardig genoeg kuis ik regelmatig de geschiedenis, maar niet altijd de internetcache. Enigszins bedankt voor de info, weet tenminste nu dat er hier iets gebeurd is sedert een drietal weken. Jean-Marie,
|
|
Wo 27 Januari 2010, 21:18
|
|
|
|
Dat kan, maar het is maar één test. Het zou mooi zijn als er meer testen zijn, het liefst bij mensen bij jou in de buurt. Ze kunnen ook een connectieprobleem hebben bij enkele regio's. Martin Reedijk ![]() Forum Regels - Geef ons suggesties |
|
Wo 27 Januari 2010, 21:32
|
|
|
|
Citaat van Martin: Dat kan, maar het is maar één test. Het zou mooi zijn als er meer testen zijn, het liefst bij mensen bij jou in de buurt. Ze kunnen ook een connectieprobleem hebben bij enkele regio's. Martin, Ik heb zojuist de geschiedenis en internetcache (ipconfig /flushdns) gewist en het probleem blijft bestaan. Eigenaardig dat het fenomeen opeens naar boven komt sinds 3 weken. Morgen probeer ik eens bij een buur, hopelijk heeft hij Winamp staan. Al mijn andere zenders spelen zonder problemen. Heb zojuist al mijn zenders getest met WPL extensie voor windows Media player en met uitzondering van de VRT zenders spelen al die andere perfect. Zodus heb ik een probleem met de VRT zenders eender welke player ook. We zoeken verder....... Bedankt, Jean-Marie,
|
|
Za 06 Maart 2010, 19:19
|
|
|
|
@Martin,
|
|
Za 06 Maart 2010, 23:47
|