winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Internetradio

last 10 song history

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

last 10 song history
Geplaatst op: wo 12 feb 2014, 17:02 uur.   Door:
Ik denk dat dit wel iets is om aan te passen aan het script.

Ik heb om diverse redenen mijn database en php versie van mn server laten updaten. (5.3.28)
Sindsdien werkt het script niet meer.
Gaat dus om de last 10 played songs & Now playing scripts

Ik heb now playing aangepast door een regel weg te halen. Het werkt.
Maar ik zou niet weten hoe ik het last 10 played script aan moet passen voor mijn huidige php versie.

Wat ik zie is een hele hoop regels (zelfde regels) en pas daaronder zie ik wel wat er gespeeld is.
Hoe kan ik dit veranderen zodat het gewoon weer werkt in mijn nieuwe php versie?

Het gaat om xxxradio.pro Onder de top-slider rechts horen de nummers te staan bij track history
Of via deze link kun je ook zien wat ik bedoel: http://www.xxxradio.pro/last10.php

Ik heb geen verstand van php, maar ik denk dat iedereen die dit gebruik er last mee krijgt, dus misschien een idee om ook een versie voor php 5.3 te plaatsen

Als er een oplossing is ,heel graag!

Alvast bedankt

Gr
Charles

Re: last 10 song history
Geplaatst op: vr 14 maart 2014, 17:11 uur.   Door:
hallo

ik zit er zelf ook mee last 10 song history werk niet meer kom ook door wat jij heb

gr harm

Geplaatst op: do 11 sep 2014, 06:22 uur.   Door:
Ik heb om diverse redenen mijn database en php versie van mn server laten updaten. (5.3.28)
Sindsdien werkt het script niet meer....very nice post,,,,,,,,,,,,,,,

We offer up to date pass4-sure.us exam practice questions with self paced test engine to help you pass Stevenson University exam .

Geplaatst op: ma 16 maart 2015, 07:42 uur.   Door:
Ik heb geen verstand van php, maar ik denk dat iedereen die dit gebruik er last mee krijgt, dus misschien een idee om ook een versie voor php 5.3 te plaatsen

amal

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Internetradio

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.