winampnederlands.nl
informatie en hulp bij winamp, internetradio, muziek en video

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Muziek en video

Hoe wordt de muziek binnen Winamp opgeslagen

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Hoe wordt de muziek binnen Winamp opgeslagen
Geplaatst op: zo 03 nov 2013, 14:09 uur.   Door:
Hallo
Maak inmiddels al weer heel wat jaren gebruik van Winamp en omdat mijn mp3 verzameling steeds groter wordt, ben ik maar eens begonnen met het verwijderen van aanwezige dubbelingen.

Wat ik mij afvraag, zijn deze dubbelingen misschien een bug van Winamp ?

Stel ik haal nieuwe muziek binnen zoals dat voor Winamp gebruikelijk is en ik kopieer deze via de playlist beheer functie naar 4 verschillende afspeellijsten. Staan al deze nummers dan 4 keer op mijn harde schijf, of staan ze er maar 1 keer op en wordt er door de afspeellijst verwezen naar de map waar de muziek van orgine is opgeslagen ?
In het laatste geval zou het programma het meest economisch omgaan met de beschikbare ruimte op de hardeschijf.

Weet iemand hoe Winamp dit doet ?

Re: Hoe wordt de muziek binnen Winamp opgeslagen
Geplaatst op: zo 17 nov 2013, 21:04 uur.   Door: (Beheerder).
Het zijn verwijzingen naar het originele bestand. Een playlist is dus eigenlijk een tekstbestand met links.

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Beheerder winampnederlands.nl

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

<< Alle onderwerpen weergeven  Plaats een antwoord op dit bericht >>

Zoek in het forum |  Registreren |  Inloggen Forum » Discussie en ondersteuning » Muziek en video

Wis cookies

Plaats een banner van ons op je website  |  Begrippenlijst - Het team - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap - Webdesign: Martin Reedijk.