winampnederlands.nl, nederlandse website over winamp, shoutcast, muziek en video.

je eigen radiozender, muziek cd rippen of branden, bladmuziek en karaoke.

Je bent nu hier: Forum » Nieuws » Website nieuws

22-04-09: Veiligheidsupdate Winamp 5.552

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]

[ « Onderwerpen ]   [ Plaats een antwoord op dit bericht ]

Wo 22 April 2009, 17:59
Geplaatst door Martin

Op 22 april 2009 heeft Nullsoft Winamp 5.552 uitgebracht. Hierin is het bestand "libsndfile.dll" voorzien van een update, waarmee een lek in de beveiliging is gedicht.

Omdat het een kleine update betreft, is het voor gebruikers van Winamp 5.551 mogelijk om met een bestand ter grootte van 1.08 MB te upgraden naar versie 5.552.

Downloaden

De volgende versies zijn beschikbaar:

Versiehistorie

• Fixed: [gen_ff] memcpy integer overflow vulnerability in maki script loading

Opmerkingen

Dit is een zeer kleine update, alleen het dll bestand van toepassing wordt bijgewerkt, en winamp.exe om de nieuwe versie weer te geven (dus ook whatsnew.txt)

Tip: in de laatste stap van het installatiescherm kun je ervoor kiezen extra opties zoals Winamp Toolbar en eMusic aan- of uit te vinken. Hiermee bepaal je of er extra diensten naast Winamp worden toegevoegd.

Bijlage:
opties.gif
"Get the Most Out of Winamp"

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Forum Regels - Geef ons suggesties
Za 25 April 2009, 6:00
Geplaatst door maristo

De patch kan ik met windows vista home niet aan de praat krijgen ook niet wanneer ik hem uitvoer als administrator.

Dus gewoon een complete nieuwe install welke zo gepiept was.

Zo 26 April 2009, 22:26
Geplaatst door Martin

Bedankt voor het mededelen, ik heb de patch niet geprobeerd maar de volledige versie gedownload Vriendelijke lach

Met vriendelijke groet,

Martin Reedijk
Image

Forum Regels - Geef ons suggesties

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]

Blijf op de hoogte van belangrijk nieuws: meld je aan voor onze nieuwsbrief:

afmelden

anti spam

© 2001-2010 winampnederlands.nl | officiële site  | begrippenlijst  | gebruiksvoorwaarden  | contact